یکشنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۹

وقتی گروههای افراطی کرد همچنان ابوعطا می خوانند؟ ــ اومود اورمولو

تبریز سسی : همانطور که بنده و دیگر دوستان ترک در سایتها و وبلاگها متعددی به افشاء موارد مشابهی از این نوع شیادیهای حیله گرانه  که توسط گروههای افراطی کرد برای تبلیغ شهر اورمو و دیگر شهرهای آزربایجان غربی به عنوان شهرهای کرد نشین پرداخته ایم،
بار دیگر همانطور که در عکسی که از گوگل ارث گرفته شده است مشاهده می فرمایید این گروههای افراطی کرد با تغییر اسامی اصلی شهر اورمو(عکس پارک ایثار) و نامگذاری جعلی با نامهای کردی به سیاست لجن پراکنی حول شهر اورمو دیگر شهرهای آزربایجان غربی همچنان پافشاری می کنند؟
متاسفانه با پی گیریهای همه جانبه و فراوانی که از سوی فعالین ترک آزربایجانی برای رسانیدن صدای این اعمال شیدانه به گوش مسئوملین ذیربط  و طوطئه ی اکراد افراطی و نقشه ای که این گروهها برای شهرهای ترک آزربایجان در سر دارند  به نتیجه و جواب قابل قبولی از سوی مسئولین نرسیدیم؟
حال سوالی که ذهن انسان را می آزارد این هست که چرا سایتهایی مثل سایت کمیته دفاع از مناطق آزربایجان غربی و دیگر وبلاگهایی که سعی در خبر رسانی و نشر واقعیات منطقه اععم از طوطئه افراطوین کرد و شونیستها دارند بلوکه می شوند ولی سایتهای بیشماری افراطیون کرد که سعی در تبلیغ اورمو و دیگر شهرهای آزربایجان غربی به عنوان شهرهای کرد نشین هستند هیچ کدام بلوکه نیستند؟ آیا دستهای پنهانی پشت این قضیه می باشد؟
این سایتهای و وبلاگهای از سوی افراطیون کرد و گروهای تروریستی کردی همچون پ.ک.ک و پژاک حمایت می شوند و برای پروپاگاندا علیه شهرهایی مثل اورمو و دیگر شهرهای غربی آزربایجان ایجاد شده اند.همچنان در داخل ایران بولکه نیستند؟
به جاست که فعالین ترک خارج نشین و دوستانی که در تمامی گفته ها و نوشته های خود سخن از حق و حقوق اکراد  برزبان و نوشتار خود می آورند و یا در کنگره ملیتهای ایران فدرال شرکت فعال دارند، که منافع ملی ملت ترک را در نظر گیرند و چنین افکار توسعه طلبانه را به اکراد گوشزد کنند، تا شاهد تکرار تاریخ نباشیم. همان تاریخی که داشناکهای ارمنی برای قره باغ رقم زدند را در اورمو مشاهده نکنیم. چون  بنا به شهادت  تاریخ اکراد و داشناکها ارمنی  همیشه دست در دست همدیگر داشته و اکنون نیز دارند.
 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

دوستان ترک بنده بنده یک کرد سنندجی هستم مطالب شما را گاها میخوانم میخواستم بپرسم یعنی روزی می آید که تمامی انسانها به جای اینکه به فکر نابودی دیگران باشند در کنار هم زندگی آزادانه و برابرانه ایی داشته باشند؟
روزی میرسد که ما ملل خاورمیانه همچون اروپاییان در کنار هم با صلح برابری و آزادی زندگی کنیم؟
درود بر افرادی همچون گاندی نلسون ماندلا
آلفرد نوبل و...