سه‌شنبه، فروردین ۰۲، ۱۳۹۰

Yaşıyorum demek

Yaşıyorum demek

Çok merak ediyorum kendimi
Başıma birşey mi geldi
Öldüm mü kaldım mı
Hiçbir haber yok kendimden

Bu sabah kapımı çaldım
Kapıyı açan kendim
Bir süre kendime baktım
Bu güleç yüz bendim

Oh ne güzel bir sabah
Bugün de yaşıyorum demek
Benden başka yok kimsem
Beni merak edecek.

AZİZ NESİN

Məlum bugün 21 Mart , axşam bayram gürüşundən sonra gəlib ilk işim facebooka baş vörmaq oldu.Alma adindan sayin bir dustumun yazilarininda Yaşıyorum demek şiri gürdum.Bir an öşaqliqima daldim , İranin 1979 ,ci inqilabina bir sənə qalmiş buyuk qardaşim Tahranda yunivesitəyə başlamişdi və mənə Urmuya dunduğu zamanlar həmməşə kitab gətirərdi və mən beləcə Səməd Behrənginin kitablarinan aşina oldum.Oşag yaşima rəğmən səmədin Parə Parə kitabindan Azərbaycan Turkcəsinin yazib pozmasin örgəndim. Buyuk qardaşim daha sunra yavaş yavaş Əziz Nəsinin kitablarin mənə gətiməgə başladi  , rəhmətlik Səməd Əziz Nəsinin bazi kitablarin Farscaya çevirmişdi.Məndə ozamanlar cox maraxnan bu kitablari oxurdum , hikayələr şirin və gülməlidilər və mən başlardim öca öca gülməyə , Atam rəhmətlikdə mənə baxib gülərdi , Anam və qardaşlarimda başlardilar gülməyə. Başizi dişizi ağritmayim ustə geçən siri gürdüyumdə bu şirin xatirələr yadima duşdu . Əfsus zamani geri qaytarmak olmur , zaman axib gedir.Mənim yaşimdakilar bilirlər biz öşaqliq etmədən İnqilab və onun dalica Savaşdan dolayi öşaqliqimizi dulu dulu yaşiya bilmədik , sanki hoplayib gəncligə duşduk , onuda yaşamadan tez qocaldiq. Həsrət dulu zamanimizi tukətdik ...
Taymaz Urmulu-21Mart 2011

هیچ نظری موجود نیست: